Reklamační řád

Děkujeme, že jste si pro nákup vybrali právě náš obchůdek. Doufáme, že Vám zakoupené kostýmy budou sloužit k Vaší plné spokojenosti. Přesto, prosíme, věnujte pozornost následujícím řádkům.

Odstoupení od smlouvy (vrácení zboží v zákonné lhůtě)

Dle aktuálního znění zákona (Občanský zákoník) máte možnost nepoužité a nepoškozené zboží vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho doručení. Budete-li chtít zboží vrátit, stačí je zaslat zpět a podat nám o tom zprávu (e-mailem, telefonem, informací v balíku se zbožím). V případě, že bude aktivní služba Proces Vrácení Zboží (PVZ či RMA) přímo ve Vašem účtu, můžete využít ji (aktuálně však aktivní není). 

Jakmile od Vás zboží obdržíme zpět a zkontrolujeme, že není žádným způsobem poškozené ani používané, zašleme Vám zpět, ideálně na Váš účet (pokud nebyl zadán při platbě, sdělte nám jej mailem, napsaný u vráceného zboží, nebo pomocí sms) uhrazenou částku.

Využít odstoupení od smlouvy není možné, pokud bylo zboží upravováno na Vaši žádost či vyráběno na míru.

» Zde je pro Vás připraveno vzorové odstoupení od smlouvy, které můžete použít, včetně základního poučení.

Uplatnění práva z vady zboží (záruka a reklamace)

Na veškeré zboží je dávána dvouletá záruka (není-li u zboží uvedeno jinak). Pokud by se na kostýmech vyskytly výrobní či jiné vady, neplynoucí z neodpovídajícího používání a ošetřování, můžete použít níže uvedený Reklamační list; vyplňte v něm veškeré potřebné údaje a poté zboží i s tímto listem dopravte k nám. Příp. nám spolu se zbožím dopravte informaci o závadě a údaje potřebné pro vyřízení vady. Závadu posoudíme a dle charakteru závady vám buď nabídneme zboží nové, slevu z kupní ceny, nebo vrácení celé částky.

» Pro případ reklamace si zde stáhněte reklamační list, včetně základního poučení.

Zákonná vymezení

Konkrétní podmínky odstoupení do smlouvy a uplatnění práva z vad (reklamace) upravují Občanský zákoník a Zákon o ochraně spotřebitele. Povinné informace naleznete v našich Obchodních podmínkách. Nezapomeňte se s nimi seznámit!